Klātienes iepirkšanās piedzīvo renesansi, novēro "Dominas" direktore
mbot.lv
Bažas, ka klienti arvien vairāk pāriet uz e-komercijas vietnēm nav pamatotas, jo pēcpandēmijas dati liecina, ka klātienes iepirkšanās piedzīvo renesansi, norādīja "Domina Shopping" direktore Dina Bunce. Viņa uzsvēra, ka cilvēciskā pieredze, autentiskas emocijas un …
Klātienes iepirkšanās piedzīvo renesansi, novēro "Dominas" direktore
Bažas, ka klienti arvien vairāk pāriet uz e-komercijas vietnēm nav pamatotas, jo pēcpandēmijas dati liecina, ka klātienes iepirkšanās piedzīvo renesansi, norādīja "Domina Shopping" direktore Dina Bunce. Viņa uzsvēra, ka cilvēciskā pieredze, autentiskas emocijas un …