Klātienes iepirkšanās piedzīvo renesansi, novēro "Dominas" direktore
mbot.lv
Bažas, ka klienti arvien vairāk pāriet uz e-komercijas vietnēm nav pamatotas, jo pēcpandēmijas dati liecina, ka klātienes iepirkšanās piedzīvo renesansi, norādīja "Domina Shopping" direktore Dina Bunce. Viņa uzsvēra, ka cilvēciskā pieredze, autentiskas emocijas un personīga apkalpošana ir vērtības, ko e-veikali aizstāt nevar. E-komercija un fiziskā tirdzniecība …
Klātienes iepirkšanās piedzīvo renesansi, novēro "Dominas" direktore
Bažas, ka klienti arvien vairāk pāriet uz e-komercijas vietnēm nav pamatotas, jo pēcpandēmijas dati liecina, ka klātienes iepirkšanās piedzīvo renesansi, norādīja "Domina Shopping" direktore Dina Bunce. Viņa uzsvēra, ka cilvēciskā pieredze, autentiskas emocijas un personīga apkalpošana ir vērtības, ko e-veikali aizstāt nevar. E-komercija un fiziskā tirdzniecība …