"Domina Shopping" pauž pārliecību, ka klātienes iepirkšanās "piedzīvo renesansi"
mbot.lv
Bažas, ka klienti arvien vairāk pāriet uz e-komercijas vietnēm nav pamatotas, jo pēcpandēmijas dati liecina, ka klātienes iepirkšanās piedzīvo renesansi, aģentūrai LETA norādīja "Domina Shopping" direktore Dina Bunce.Viņa uzsvēra, ka cilvēciskā pieredze, autentiskas …
"Domina Shopping" pauž pārliecību, ka klātienes iepirkšanās "piedzīvo renesansi"
Bažas, ka klienti arvien vairāk pāriet uz e-komercijas vietnēm nav pamatotas, jo pēcpandēmijas dati liecina, ka klātienes iepirkšanās piedzīvo renesansi, aģentūrai LETA norādīja "Domina Shopping" direktore Dina Bunce.Viņa uzsvēra, ka cilvēciskā pieredze, autentiskas …