"Domina Shopping" pauž pārliecību, ka klātienes iepirkšanās "piedzīvo renesansi"
mbot.lv
Bažas, ka klienti arvien vairāk pāriet uz e-komercijas vietnēm nav pamatotas, jo pēcpandēmijas dati liecina, ka klātienes iepirkšanās piedzīvo renesansi, aģentūrai LETA norādīja "Domina Shopping" direktore Dina Bunce.Viņa uzsvēra, ka cilvēciskā pieredze, autentiskas emocijas un personīga apkalpošana ir vērtības, ko e-veikali aizstāt nevar. E-komercija un fiziskā …
"Domina Shopping" pauž pārliecību, ka klātienes iepirkšanās "piedzīvo renesansi"
Bažas, ka klienti arvien vairāk pāriet uz e-komercijas vietnēm nav pamatotas, jo pēcpandēmijas dati liecina, ka klātienes iepirkšanās piedzīvo renesansi, aģentūrai LETA norādīja "Domina Shopping" direktore Dina Bunce.Viņa uzsvēra, ka cilvēciskā pieredze, autentiskas emocijas un personīga apkalpošana ir vērtības, ko e-veikali aizstāt nevar. E-komercija un fiziskā …